Mozgásformák Makó

Úszás

A sport, amely kortól, súlytól, képzettségi foktól függetlenül végezhető mozgásforma, a test összes izomzatát megmozgatja. Mozgásszervi elváltozások elkerülésére és a már kialakult problémák kezelésére is remekül használható, nem terheli meg a gerincet és az ízületeket. A légzőrendszerünket is fejleszthetjük vele, mivel légzésszabályozásra késztet. Fejleszti és gyorsítja az anyagcserét, a szív-és érrendszer működését képes pozitívan befolyásolni, melynek következtében javul a szövetek és sejtek oxigén- ellátása.

Jóga

A jóga egy rendkívül hatékony, önismeretre épülő mozgás. A jóga ászanák, olyan pózok vagy testtartások, amelyek anatómiai és energetikai szempontból is tökéletesek. Jótékony hatással vannak a testre, a szellemre és a lélekre egyaránt.

WALKenergie

A WALKenergie egy saját erővel meghajtott “sétálógép”. Ez elsősorban egy kardió jellegű mozgásforma, de az ellenállás helyes beállításával, illetve az edző szakszerű instrukcióival igazán hatékony alakformáló edzés is. Különösen előnyös a gyaloglás azok számára, akik életükben soha, vagy évek óta nem végeztek rendszeres testedzést, viszont szakítani akarnak eddigi életmódjukkal és szeretnének ezen változtatni.

TRX

Egy edzéstípus, ami nincs nemhez, korhoz és edzettségi szinthez kötve. Az edző személy kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtagjával a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyát használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.

Hot iron

A Hot Iron egy magával ragadó súlyzó-rudas csoportos edzésforma. Izgalmas, dinamikus, biztonságos, tudományos alapú, és extrém hatékony, ha a szép, sportos test elérése a cél.  Ez egy erő- állóképességi edzés, amit a senior korosztályon kívül mindenkinek ajánlunk, aki szeretne súlyzós edzéssel alakot formálni, erősíteni.

Kangoo jumping

A mozgásfajta alapja egy speciális cipő, amely első ránézésre leginkább egy görkorcsolyához hasonlít. A kerekek helyén erős, rugós pántok feszülnek ezeken rugózva közlekedhetsz. Mozgás közben erősödnek a lábaid és a felsőtested anélkül, hogy nagyobb terhelésnek tennéd ki az ízületeidet. A kangoo egy kifejezetten vidám, energizáló sport, így javítja az általános közérzetet.

Spinracing

A spinracing zenés, koreografált teremkerékpár edzés, ami kitűnően alkalmas az állóképesség illetve az erő-állóképesség fejlesztésére! Alapvető különbség a spinning illetve a spinracing edzések között, hogy míg a spinningnél a felsőtest mozgása szinte kizárt, addig a spinracingnél a felsőtest mobilizálását kihasználjuk, így karhajlítások, kitartások, statikus mozgáselemek egyaránt beilleszthetők a koreográfiában, melyek igen változatossá, hangulatossá tehetik az órát!